fredag 3 februari 2012

Tiden går....

Halloj på er....
Fasen va tiden går snabbt...hinner knappt me nu för tiden =/
Hinner inte stanna upp, tänka o ta de chill längre.....

Har iaf varit o åkt lite skidor....va ingen höjdare att åka så långt för att få ont i benen...o sen åka heeeela långa vägen hem igen...de görs ALDRIG om igen kan jag säga...sälen, vi ses aldrig igen =P

Kom på att snart e de 6 år sen du försvann....6 år av ånger o tomhet i mitt hjärta!! Du kommer aldrig mer tillbaka o jag tror att jag insett de nu, att du för evigt kommer finnas i våra tankar o i våra hjärtan...men mer än så kommer de aldrig att bli =/

Om jag fått 5 sekunder till med dig hade jag hållt dig i mina armar o sagt hur mycket jag älskar dig o jag hade sagt förlåt...
Alla tror att de e någe man kan släppa, att jag inte sa förlåt så du kunde ge mig en respons...men de går inte att släppa, de e någe man bär med sig i resten av sitt liv...

Nej, ska inte deppa ner mig ikväll, ikväll ska jag ta de lugnt o bara VA..... =)

Fan länge sen man skrev i bloggen o dålig på att uppdatera e jag me...har tex inte skrivit att min lilleman e till salu...ingen som varit seriös än så länge, men kanske en köpare på G...vill inte sälja egentligen, men va gör man inte för framtiden o för sin bästa vän i hela världen <3

Nä..får väl försöka ett sista tappert försök att hålla bloggen vid liv lite då o då...

Nu ska jag ta de chill =)

Ha de...tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar