måndag 16 april 2012

läääänge sen!!!

Tjena hejsan...
De har hänt så jäkla mycket sen sist jag skrev, vet inte varför jag slutade skriva då de hjälper mig att må bättre i min lilla skalle!!

nr.1. Jag o Jens köpte oss en liten valp...vi tänkte mycket på de o vi diskuterade de fram o tillbaka....till slut så bestämde vi oss för att skaffa en Tollare (Nova Scotia Duck Tolling Retriever), de skulle vara en tik som va lagom stor! Vi kollade på blocket o hittade vår nya hund....åkte o kollade på henne o sa med en gång att "henne ska vi ha o ingen annan"!!!!
Tur va väl de, för de va ett par till som skulle kolla på henne o som troligen skulle ta henne med sig med en gång!!
Vi hämtade henne veckan efter o nu finns hon här hos mig o Jens =) Vi är en enda liten lycklig familj!! Älskar henne mer än något annat i världen!!!

nr.2. Jag sålde hästen efter många om o men!! La ut honom på blocket o väntade, många som skrev o så..men ingen som va seriös...dagen innan annonsen gick ut så fick jag ett mail av en trettonårig tjej!! Detta visade sig vara viffes köpare =) Jag är sååååå jäkla glad att viffe har de super o att de va just denna tjej som köpte honom!!
De skriver nästan varje dag o skickar sms till mig, så snälla som tänker på mig o som håller kontakten bra o så.....
Klart de gör ont, de gör de verkligen...jag ville ju inte sälja, men bäst för honom o bäst för mig! Måste ju tänka på honom o inte vara självisk!! Älskade hästen har de underbart bra nu o jag tror inte han kunde fått en bättre familj att komma till än denna <3

nr.3. Jag har fått ett vikariat nu som varar till sommarjobbet drar igång =) så lycklig som har något att göra =)

nr.4. Jag har gymkort o gymmar när de finns tid till de...har dock inte gymmat på snart 2 veckor...men ska hinna med en timme på löpbandet imorron =)

Annars e de rätt lugnt i mitt liv...jag har hunden, jag gymmar när de hinns me o har min finaste Jens <3
Vi letar fortfarande hus, finns ju inget som passar oss o finns de så e de antingen för dyrt eller så ligger de helt fel!! Men men, ska inte vara så dryg!!

Vill bara skriva att jag älskar min familj o att ni betyder allt för mig <3

Grattis igen finaste pappa på din dag, hoppas vi ses snart igen <3 R.I.P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar