tisdag 12 juni 2012

Hejsan hejsan!!

Hej allesammans!!
Va länge sen jag skrev här...har blivit sjukt dålig på att blogga...kanske händer de för lite att skriva om??

Min lilla valp Maja har blivit 6 månader, sköter sig fint o är helt underbar...även fast hon e busig =)
Jag har klippt mig, blev inte så värst mycket kortare, men blev en snygg lugg =) o väldans uppklippt =)
Igår startade sommarjobbet....ska bli spännande o se hur denna sommar slutar!! Allt e upp och ner o systemet e åt skogen...fattar inte hur vissa tänker o hur de tror att allt ska klaffa o fungera!! Men men, e ju bara vikarie, så skiter i vilket!! (även fast man ser sig som ordinarie efter 4 år!!)
Fjärde sommaren o plötsligt ska man inte få gå två vikarier på samma runda, de har aldrig spelat någon roll innan...varför ska de va så nu??  O allt annat ni ändrat på...varför?? jaja...jag överlever nog denna sommaren me skulle jag tro, har ju mina fina kompisar där (eller ja, nästan alla)...sen får man väl nya vänner på färden!!
Jag ska tydligen jobba på midsommar, men sen efter en dags arbete blir de RÖJ hos svärmor o svärfar =) Har fått i uppdrag att fixa lite musik till midsommarfesten o de går väl ganska bra...blir rätt blandat o jag hoppas kunna göra alla nöjda me musiken =)

Nu felas bara lite färg så man kan se fin ut i sommar =) Så nu blir de till att sola lite på balkongen =) SKÖÖÖNT =)

Ta vara på dagarna du möter och glöm inte bort att ta de lugnt och andas!!

Love ya all <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar