torsdag 14 juni 2012

Bra början =)

Halloj....
Idag tog jag tag i mitt liv...eller ja, en början iaf ;)
De sägs alltid vara att börja som e de stora problemet...att man alltid skjuter upp de...men de e inte mitt problem, mitt problem e att hålla igång...starta gör jag så gärna..men efter ett tag tröttnar jag o då får man börja om igen!!
Idag vaknade jag, gick ute me Maja o sen in o på me mina gympadojjor...gick en PW på 30 minuter o sen hem o käkade två mackor me ost på =) inte så nyttigt..men havregrynsgröt va inte så tilltalande!!
duschade av kroppen o tänkte att jag går en sväng me Maja..så tog en kortare promanad me henne så hon me fick röra på sig!!
Kände mig duktig så gick en PW på 30 minuter till efter lunch o sen duschade jag =)
Känner mig ganska duktig o för en gångs skull e jag trött vid den här tiden! Så jag tänkte att jag skriver o sen får jag lägga mig o läsa en sväng!!

Imorron väntas de jobb...ska jobba till 15 så Maja får vara på dagis imorron =) en hel månad sen (om inte mer) som hon va där sist =) Hoppas hon blir glad när hon ska åka imorron...hon brukar fatta vad som är på gång om vi båda går upp på morronen o hon får kopplet på sig =)
Hoppas allt går bra imorron o att hon e trött som fan när hon kommer hem ;)

Efter jobbet så får jag cykla ner till affären o se om de fått några sillar...annars får de bli pizza imorron!! Skulle ha sillmacka, så svängde nerom affären o skulle se om de hade färska sillar...dem va slut fick jag till svar, så får som sagt se om de fått några imorron...hon som jag pratade med sa att de skulle komma imorron, så bäst för henne att de e sant me ;) hehe

Nej nu blir de sängen me lite Kalle o sen sova!!

Sov gott allesammans
ÄLSKAR min familj så in i helvete <3 o där e mamma, systrar, pappa (R.I.P), Jens o Maja inräknade <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar