söndag 18 november 2012

Allt o inget ;)

Hej allihop!!
De va verkligen lääääänge sen man skrev här sist!
Svårt att "hålla igång" bloggen när man har så mycket att göra!!
De har hänt så jäkla mycket i mitt liv den sista tiden!
Kan tyvärr inte skriva allt ännu...men snart ;)
Kan ju börja med att Maja är världens bästa hund! =) Hon ska snart bli ett helt år...ofattbart att tiden går så snabbt =)
Jag har nyss fyllt 24...har dock ej haft kalas ännu!!! Men inte direkt någe att fira =P
Igår firade vi en kompis som fyllde 25...spårade ur ganska snabbt i slutet tyvärr! Men skönt att alla mår bra idag iaf =)
Imorron e en fullspäckad dag! Vet inte hur man ska hinna med allt, men de får bli som de blir =P
Får försöka komma upp vid 8 iaf...men behöver sova! Kan iaf inte gå o lägga mig än...allt för pigg för att sova!!
Får försöka hålla igång bloggen lite...har så mycket jag vill skriva, som jag behöver skriva...men kan inte =/
Jaja, ska sluta skriva nu innan ni alla tröttnar!!
Får väl se om jag hinner skriva mer imorron =)
Sov gott me er!!
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar