måndag 14 november 2011

Födelsedag

Hej hej.
Idag är de ingen vanlig dag...för idag e de MIN födelsedag =)...himla mys igår med familjen + jens familj...blev smörgåstårta o sen tårta på de =)
Idag har vi tagit de lugnt, handlat lite o myst hela dagen =) blev lite kortspel (jag förlorade =/ )....tårta som va kvar o lite kung fu panda 2 =) Älskling har somnat här i soffan o de kan jag förstå...krävande o jobbigt att vara mig till lags ;) haha =D

I lördes tog jag hem min häst till mamma igen...rädd att han inte haft de så bra =/ men de kommer aldrig att hända igen...nu får han vara där tills jag o Jens hittat eget hus =)
Vad som händer i veckan får vi se..men på Tors. blir de till hästen o fixa klart stallet så långt vi hinner...sen på fredag erotikparty hos en kompis o lördag blir de fest...sen e de bara en vecka kvar tills vi ska till Göteborg =) läääängtar som fan ska ni veta!! =D
Kommer bli kanon de där =)

Nu ska jag se klart på filmen o sen försöka få in älskling i sovrummet =) synd om honom som e så här trött =) hehe...
Tack för de fina presenterna o en fin dag iaf =)

Sov gott allesammans =) Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar