tisdag 29 november 2011

Helgen!!

Halloj!!
Vet att jag inte skrivit på länge men känns som om man inte haft tid eller ens orkat skriva någe!! Men men...så här har helgen varit iaf :
Stack till Göteborg på lördagen för att gå på Liseberg me Jens familj =) va fint där, men kan säga att de va finare i Köpenhamn på Tivoli =) Fanns mycket mer där än de gjorde i Liseberg...men men...de va skoj iaf =)..blev en drink o en snapps för o få upp värmen på hotellet o sen blev de go julmat =) vi hade alla lika skoj tror jag =)
På vägen hem körde vi inom Ullared...där blev de massor me kläder o sjukt mycket rengöringsmedel till allt möjligt....o en massa annat skit =P haha...tror att älsklings största fynd va en USBmus som liknar en rallybil o som både har lykta fram o bak =D haha...
Blev en heldag där o sen hem igen vid 15 tiden...Jens körde nästan hela vägen hem...men väl i Hässleholm så stormade de så pass mycket att han inte kunde se när han körde o därför bytte vi eftersom jag har mycket bättre mörkerseende än vad han har =) De gick bra som tur va...hemma vid 7 tiden o åt kvällsmat o sen lite tv o sen sängen....upp dagen efter (Idag) för jobb o sen hem för att vila tills nästa pass skulle börja!! Borde va dödstrött men sitter här pigg som en mört...får väl lägga mig i sängen brevid min sovande ängel o hoppas på att man kan somna så fort som möjligt!!

Ha de bäst allesammans....
Skänker en tanke till Min familj + alla djuren där hemma...en liten extra tanke till mina favoriter Viffe (min häst) o Puppy (världens sötaste lilla voffe) =)

Sov gott o pössen på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar