tisdag 8 november 2011

Snart tillbaks =)

Hej hej.
Det förra problemet va att jag inte trivdes på min arbetsplats...men de e ordnat nu =) skönt som fasen =)
O nu hade jag ett nytt problem...stackars Viffe blev lidnande för att jag va självisk o lite annat....så nu ska han flytta hem till mamma igen...ska bli skönt o få hem honom dit igen så jag vet att han har de super bra =)
Lite längre att köra men inga problem..de får vara som de e tills vi flyttat till eget =)


lyssnade nyss på Veronica Maggios låt "snälla bli min"....fin text, om man ändrar lite så blir de lite som en hyllning... =)

"letar efter något att säga som kan ändra allt, något mer än de är redan sagt!!" börjar nästan gråta när man lyssnar på texten o får igång hjärnan lite lätt i dem banor man INTE ska vara i...men ibland kan de vara skönt att tänka lite.....
sov gott allesammans =)
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar