måndag 31 oktober 2011

Ordnar sig???

Hej hej allesammans....
Har skrivit lite om att jag mår dåligt o att jag inte kan säga vad de beror på...men kan säga de sen när de ordnat sig...OM de ordnar sig!
Kan säga att de har med jobb att göra.....sen resten får jag säga sen...
Ska iaf till AF på onsdag efter att jag kommit hem från de andra jobbet...så får vi se vad som sägs...
Saknar redan min älskling...men bara 24h som jag e ifrån honom... =) så de blir ju bättre sen när vi ses igen..kan ju ta de som en positiv grej...vi kan behöva vara ifrån varandra lite då o då =) tror att vår kärlek blir starkare då ;)

Ikväll blir det mys o vem vet..kanske en film =) imorron jobb tills onsdag morgon o sen blir de AF på onsdag när jag kommit hem o sen får vi se hur veckan ser ut.. =)

Ha de najsigt värre asså!!
Pössen på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar