söndag 2 oktober 2011

ehm....

Hejsan hoppsan allesammans...
Igår va man på en halvlyckad middag..undrat o funderat hela dagen om man skulle göra ett nytt försök ikväll eller inte...men jag gav de ett nytt försök..o ikväll blev allt lyckat =) SKÖNT!!
Hade ett spännande samtal igårkväll/natt på msn...o ibland behöver man en knuff av en halvt okänd person som ändå vet vem man är....låter kanske lustigt men tror jag hittat en ny bästa kompis som kan hjälpa mig o se mig i mörkret o kanske till o med hjälpa mig ut!!
Personen jag pratade med har jag bara festat med...men mysig på alla dess sätt!! Att en person kan sätta fingret på ens problem o kunna få en att förstå saker man inte sett tidigare...efter samtalet skulle jag sova...o för en gångs skull låg jag inte o funderade en massa..utan jag la mig ner..o efter ett par sekunder somnade jag...kan ha varit för alla tårar man spillt under dagen...men kan även vara personens förtjänst till att jag somnade så fort (hoppas på de sista)...kändes iaf bra inom mig för en gångs skull!! Önskar att vi kunde skriva varje kväll..inte bara för att jag ska må bra utan för att du e en bra kompis me =) 
Pratade med älsklings syrras kille me =) Skönt o prata med dig me =) du e me underbar o du förstår hur jag tänker om vissa saker =) skönt när någon tänker likadant o som vet vad man pratar om =)
Tack för att ni finns...gäller ALLA mina vänner...ni är guld värda <3

Imorron bjuder dagen inte på speciellt mycket...men eftersom jag köpt mig en rasp, en hovtång o en hovkniv så kanske man skulle testa sakerna på viffebus =D O då innebär de att de blir cykling på typ 2mil igen =P kan va bra för min hälsa =) försöker ju gå ner några kilon...typ 50 kg haha (skojar)...o de e iaf en början me den vecka som varit =)
gått en timme i måndes, 45min powerwalk på tisdagen, jobbat på onsdagen, gått en liten runda på Torsdagen o cyklat till Viffe på fredagen =) o sen i lördes har vi gått upp o ner i stora backar o jag har sprungit ikapp me fyra galna islandshästar =) SKIT BRA IDA!!!
Nej..nu ska jag nog lägga mig o försöka sova...jobbigt när man inte kan prata med personen jag nämnde tidigare...får mig att må bättre på något vis o når långt in i själen på mig!! Men överlever väl EN kväll =) hehe

Nu ska jag hålla om min älskling en stund o hoppas att han sover godare än jag kommer göra =)
Sov gott alla goa läsare =)
Puss på er mina små änglar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar