onsdag 5 oktober 2011

IKEA

Hejsan hejsan...
Idag har varit en bra dag =) har varit på IKEA med svärmor o svägerska =) (låter inte klokt haha)
blev en del inhandlat o en hel del fynd =)
Här kommer en liten lista på vad jag handlade =)

*Durkslag (två olika silar som va finmaskiga o relativt stora)
*En toalettborste
*Två duschdraperi varav en är med fiskar på ;) sjukt söt =D
*Fyra Tabletter (underlägg till bord)
*En stor gryta så att älskling kan tillaga sin saft i den =)  8,5 L rymmer den =)
*En äggklocka
*Två kuddar
*En tvättkorg
*Grytunderlägg
*kökshanddukar
*Potatisskalare
*En tavelram till mig som jag ska ha till en bild där jag tävlar på en gosig häst =) (tre tavelramar till min lillasyster)
*Vattenkanna
*Skohorn
*Diskställ (eftersom den andra gick isönder), blev i rostfritt stål =) skit fint blev de =)
*Slickepott

*Kanelbullar =)

Sen blev de EKO på vägen hem =)
Där blev de
*Godis ;)
*en liten läsk då jag va törstig om någon vill veta ;)
*Ett Dl mott i rostfritt
*En såsslev =)

Har slösat lite pengar idag ;) känns härligt =D
Imorron blir de en dag hos Sandra =) ska bli skoj...o sen inom o hälsa på min lilla bushäst =) säga hej iaf o ge honom en puss =) de förtjänar han allt =)
Se om de finns någe skoj o prata om...finns alltid någe o snacka om =) Tur att man e på bättre humör nu o inte helt depp...har ju känns mig konstig den senaste veckan eller så...tur man har sin familj o sina vänner + den nattliga "riddaren" som finns där för mig när jag behöver honom som mest =) sjukt bra kompis e du =)

Nu ska jag nog se lite tv o va lite social me min älskling som betyder mest för mig!!
Älskar dig Jens Bergman <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar