måndag 10 oktober 2011

Pissväder o mys ;)

Hejsan hejsan.
De senaste dagarna har de varit kallt o råga på allt så har de börjat regna me =/
Men de gör inget =) för ju mer de regnar o ju kallare de blir...ju mer mys blir de i soffan <3

Över till någe helt annat....
Funderar lite på o ta en favorit i repris...typ fest på lördag...hoppas på att folk blir sugna på lite biljardkompaniet (shotta satan) o sen dra till Depå...hade varit sjukt gött om samma gäng hakade på...o lite fler ;) hehe...
Först en sväng här hemma me härlig musik o go dricka...ta taxibuss te biljard o shotta som om vi aldrig shottat förr ;)...därefter en härlig promenad till Depå!! Festa hela natten, ta bussen hem o sen sova ruset av sig för att sedan gå upp o fixa tvätten haha...låter som en bokad helg eller??
Kanske ingen som vill hänga med =/...men får väl övertala lite folk så blir de fest för hela slanten =) Hoppas på att vi blir lite fler denna gång =) De mesta hänger på om två kompisar kan fixa barnvakt till sin söta son =)
Men som sagt, hoppas de blir någe i den stilen i helgen =)

Älskling sover som ett barn o jag kollar på tv =/ sjukt tråkigt...men så e de =P
Imorron blir de till o ta sig till viffemannen =) för o gå en sväng me honom o förhoppningsvis kommer Sandra me så jag slipper lämna Bam ensam =)
Sen får jag hem o plocka undan lite o möjligen köpa en mindre sax för att sedan klippa Jeppes tjocka hår =S  hoppas fan de blir bra..  =) men har ju klippt min egen älsklings tjocka hår..så de kommer bli super =)
Hör av mig om hur de gick sen ;)
Sov gott allesammans =)  Pössen på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar