onsdag 27 juli 2011

allt och inget!!

Hejsan alla läsare...
Jag ser min blogg som någe man kan ventilera sig på!!
Så nu kommer de en del =P

Jobbar som en galning o kan inte sova på nätterna, håller på o bli tokig...o inte nog me de, en av vårdtagarna har asat in en starkt doftande blomma som har gjort mig jätte allergisk!! Håller på o bli tokig som sagt!! Ringer från jobbet jämt o ständigt o man får inte en lugn stund!!

Sen får man fan ett meddelande på sin mail där de står en massa skit som gör mig så jävla förbannad! Som om jag skulle lägga ner energi på dig ditt fula elände!! Skaffa en tjej eller så kan jag betala en hora till dig så kanske du kan ta o vakna upp lite till verkligheten!! Jag e så trött på dig så du anar inte!! Du snackar så jävla mycket skit så du tror dig själv din feta jävel!!

(ursäkta mitt språk, men jag orkar inte med den här cp personen mer...vill bara *********)
Jaja..jag får väl bita ihop o låtsas som om du inte finns!! ta de inte personligt, eller jo...gör de!! hoppas du går o ********
ha de fett bra o du vet vem du e...o e du så jävla dum så du tar åt dig av detta så skyll dig själv, snacka ALDRIG mer med mig!!

Över till någe helt annat!!
Vi letar efter bil, jobbigt att hitta någon som passar till MR Jens =P
Han e kräsen (har me all rätt att vara de me) så de e lite halvjobbigt att försöka hjälpa till!!

Saknar min viffebus =) blir förhoppningsvis till o ta bilder me en kompis på honom o se om han kan sköta sig lite ;)
Ni får ha de toppen så hörs vi ;) Pöss på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar