fredag 8 juli 2011

inte mig själv!!!!

Jag känner mig helt lustig...känns som om inget är/ska bli skoj...allt känns skit!!
Vill vara mig själv igen!! Känns som om alla i min omgivning tycker att jag e tråkig, att jag borde rycka upp mig...men kan säga att de e inte lätt alls!!
Känner mig värdelös om man får säga så!! Känns som om allt bara "runnit" av mig...att inget finns kvar!!
Känner dock en stor längtan till Viffe...har inte varit där på en vecka o hade så gärna vela ge honom en stor puss, ryktat honom o bara suttit o stirrat på honom!!

Inte för att vara den som är den....men vart är du någonstans?? Du som va min bästa kompis genom hela gymnasiet...du försvann o nu när jag behöver dig som mest kan du inte ens säga hej!! Ibland undrar jag hur allt detta kommer sluta...känns som om man bara vill ge upp ibland!! Ni får tycka att jag e löjlig, men varje gång jag kollar ut så ser jag olycksplatsen, varje gång jag ser på Jens så ser jag bilen...o varje gång jag ska prata med någon så kommer bilden upp i skallen på mig! Tror jag kommer bli helt psykad snart!!

Nu vill jag va den jag va innan!! Men känns som om jag inte vet hur jag ska hitta tillbaka dit!!
Vill inte att folk ska tycka synd om mig, för de e inte synd om mig!! Så skit i mig!! De har de flesta redan gjort ifrån början...så varför börja bry sig nu??
Nej..ska inte va otrevlig..men jag klarar mig säkert!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar