fredag 1 juli 2011

snart va denna helgen gången!

Då va de fredagkväll o man sitter här i soffan me älskling o undrar vad som komma skall!!
Imorron blir de jobb för oss båda, så några öl blir de INTE!!
Har iaf lyckats göra fläderblomssaft som förhoppningsvis e fin o go till nästa vecka då den ska silas o bör vara drickbar =)

Ont i min visdomstand, snart helt uppe o folk undrar varför jag inte dragit ut den! För de första så e de för dyrt, för de andra e jag lite rädd om min mun efter allt som hänt med mina tänder (som inte e så fina längre), o sen för de tredje e jag rädd för operationer osv.... så NEJ TACK!!
Betalar du o själv ligger o får de utdraget så visst, gärna för mig...men INTE jag!!

Har gjort en hel del planer med älskling =) får väl se om allt hinns me =) hehe...

1. Paddla kanot (en lång strecka i en Å tydligen, som jag inte har någon aning om vart den leder mer än att den går ifrån näsum o ner till ivösjön)
2. Åka bob i kungsbygget
sen kommer jag tyvärr inte ihåg vad de va med som vi skulle göra ihop =)
Tyvärr e kanotresan endast för oss två =) lite romantisk tid ihop =)
Sen de där med att åka bob e redan bestämt med några kompisar o nu ville nog svärfar me hänga på =) hade varit skojigt som fan iaf =) hehe

Nej...jobba imorron som sagt, så nu säger jag... tack o hej, leverpastej ;)

Pössen på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar