torsdag 28 juli 2011

HAHAHA

HAHAHA tillåt mig att skratta!! Tror du att bara för att du tar bort mig som vän så kommer saker o ting att va helt "OK" o att ingen av oss kommer säga någe eller så??
Du e ju fan mer trög än jag anat!! Du kanske borde ta o bli av med oskulden eller någe??
Eller så kanske du ska ta o skärpa till dig o beté dig moget istället?? Du e fan äldre än mig o gör så här!!
MOGET!!!!

Men men, orka lägga ner krut på dig...NEJ tror inte de!! Men tyvärr lär vi väl hamna på samma fester, men räkna inte med att jag säger hej ens...för i mina ögon så finns inte du längre!! Du e en nolla..som du alltid varit!!


Iaf...idag på jobbet har de varit kaotiskt, ingen som kan jobba ikväll så de fick dra in en ordinarie efter att ha frågat mig ett x antal ggr...men va fan, kan inte jobba till 15 o sen till 21.45 o sen upp igen dagen efter o jobba till 15....de går inte!!
De har iaf löst sig som tur e =)

Hoppas på att de e lugnare på jobbet imorron o att min allergi ska avta snart!!  =)

Ikväll blir de massa mys me mitt allt....älskar min underbaraste Jens <3<3<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Vad fan har jag nu missat??? =O

    SvaraRadera
  2. hahahaha de e en av Jens "kompisar" som håller på o moggar sig! Kan ta de via tele eller någe =P vågar inte skriva för möed här =) kram

    SvaraRadera