onsdag 7 september 2011

sorry

Hej alla läsare...tror inte jag har så många läsare...men de jag har ber jag om ursäkt till!
Har haft så mycket att tänka på att jag "glömt" bort bloggen....blivit lite väl mycket för mig...

1. jag vet inte om jag får jobba mer...jävla kommun som sätter stopp för allt!!
2. viffe skulle vaccineras o visste inte vilken vet. jag skulle ta =P
3. kollat på massor me hus.....inget som passar o inget som e bra nog...finns ett, men ingen som vet hur de blir me de heller...
4. många inre bekymmer o nu får jag äntligen rista in på min kropp vad jag känner!!

Har beställt tid till tatuering på tisdag kl 17...lägger upp en bild sen på hur den blev =) hoppas på att den blir som jag tänkt mig o att allt blir perfekt!
ska bli en minnesbild till pappas ära =) o mamma vet inget...hon får inget veta heller förrens den e klar =) hoppas att hon blir glad iaf =)
jag kommer bli överlycklig när jag fått denna underbara bild på min kropp o att den e till pappas ära gör de hela så pass stort för min del att jag tror jag kommer börja böla när den ristas in på min kropp för evigt!!
ska försöka hålla mig lite uppdaterad här på bloggen =)
tack för att ni läser o ha de bäst =) pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar