söndag 25 september 2011

Fuderingar, funderingar, funderingar!!

Ibland undrar jag en massa o de mesta kan jag inte ens skriva ner...för då blir folk ARGA på mig...vet att dem blir de även fast de kanske inte säger de rakt till mig..sånt man bara vet!!
O just dessa funderingar gör att jag blir svag för mig själv..undrar om man gjort rätt o undrar hur många chanser man ska ge de innan man gör någe åt de! Tro inte att de handlar om min älskade Jens..för de gör de absolut INTE!!!
Men även fast man kanske inte e kompis me någon så vill man ändå inte såra..o allt jag säger säger jag inte för o va elak eller snacka skit....verkligen inte, ni borde känna mig bättre än så! Jag vill aldrig vara till besvär, eller problem för någon..vill inte vara ivägen o jag tänker alltid på andra för mig själv! O just i denna situation så kanske jag menar väl fast de låter dumt!!
Va ska man ta sig till? kan ju inte prata med någon om de...för hur jag än formulerar mig så kommer det att tolkas helt fel!! Så i detta fall kanske bättre o va tyst o rida ut stormen eller?? Skit samma...ibland vill jag bara skjuta mig själv o hoppas på att de kommer lösa mina stora problem!! Antar att så inte e fallet...men som en kompis sa till mig "folk säger att de inte e en utväg, men de e de visst, för då försvinner ju problemen"..o de e fan sant..då försvinner problemen, får ju inte dem med dig i döden, dem stannar kvar där dem är!!!! Så fan för er som säger att döden inte e någon utväg...för de e de fan!!
Tolka nu inte detta som att jag kommer ta livet av mig...för lite större människa än så e jag..men om saker i ting ska gå emot mig så kommer de kanske gå illa för mig själv (menar inte att jag ska skada mig nu...läs för fan inte detta som om jag vill ta livet av mig..för de vill jag inte) men svårt att förklara vad jag menar!! E iaf trött på allt o trött på att folk ska tolka mig helt fel för jag e inte sån...jag e inte den ni alla tror...
jag e fan inte den där glada spralliga Ida..jag e inte den där tokan som får alla på topp!! OM ni tror de så tror ni jävligt fel!! Vill bara säga de!! Dras me en jävla massa skit inom mig var enda jävla dag o e så förbannat trött på allt o alla...så snälla LÅT MIG VARA!!! Så e de...jag sköter mig själv så sköter ni er själva..snällast så mot mig!! Och er själva me för den delen!!

Så..nu har jag fått lite blandat sagt..o tolka nu inte detta som att jag e arg på någon eller så..för de e jag inte!! Ville bara lätta mitt hjärta lite o säga att jag har nog me problem o nog me saker att tänka på som de e!! Speciellt nu när Jens har fått sparken o jag inte jobbar så mycket (för de ringer aldrig o när jag väl ringer så har de inget jobb ledigt)!! Allt e altså skit just nu!! Orkar inte med mer problem..o just när jag tror att problemen är över så får jag veta att MIN häst är elak! =/ känns ju sådär!! Så får kanske till o med hitta nytt stall =( vet inte om jag vill eller inte vill flytta på honom, men kanske bäst för hästen han går me o kanske bäst för Viffes o för min skull =/ får väl se hur saker o ting går!!
Men men!!
Som sagt, menar inget illa mot någon i detta inlägg..så ta inte åt er..bara lite funderingar som måste skrivas av så man kanske kan få sova inatt!! =)
Sov gott o ha de bäst alla läsare o kommentera bara om ni har någe vettigt o säga o om ni kan stå för vad ni sagt (altså skriv era namn tack)

Ha de bäst =) 
Pössen på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar