måndag 26 september 2011

Viffe mitt allt

Halloj....
Ibland känns de som om  Viffe e den enda jag kan prata med...kanske e de för att han inte svarar mig med en spydig kommentar eller för att han lyssnar så bra =)
Han e verkligen min ENDA riktiga vän..som jag alltid kan lita på, som aldrig skulle säga något som sårar mig utan att tänka sig för..som aldrig skulle göra något dumt mot mig bara för att!!
Jag finns alltid där för min häst, vare sig folk tror det eller ej..han e som sagt min BÄÄÄSTA vän =) finns ingen bättre =)
Vad skulle jag göra utan dig viffe? Du lyssnar alltid på mina problem o de bästa är att när jag e hos dig så behöver jag inte säga något alls..för du förstår hur dåligt jag mår inombords ändå <3
Ska se om jag kan ta med dig ut en runda ensam o bara va...hade varit mysigt o bara sitta på en stubbe i skogen ett par timmar o kollat på varann!! Kanske hade de hjälpt mot mina inre problem eller åtminstonne för ett par timmar!!
Hoppas att denna "oro", eller vad man nu kan kalla de, släpper snart...för börjar bli för jobbigt!! fattar inte varför man ska må såhär nu då..o inte kan jag visa de hemma heller när älskling kommer hem..då blir han bara ledsen o de vill jag inte..vill inte dra ner folk...vill inte ta med folk i fallet!! Räcker med att JAG faller =/
Hoppas på att landa snart så att man kan klättra upp på toppen igen!! Låt saker o ting komma till rätta snart!! Ber som fan om att de ska släppa...men kom inte o tro att de hjälper att prata med någon, har provat de..blir bara värre...bättre o rida ut stormen o låta de försvinna med tiden!! Så snälla..ta inte upp detta med mig..orkar inte de!!

Älskar som sagt min lilla Vifslan II o jag skulle göra vad som helst för honom <3
Desamma gäller Jens..kom inte o tro att någon/något kan komma imellan oss...för de kan ni bara glömma...jag o Jens för evigt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar