onsdag 21 september 2011

pirr i magen =)

hej hej alla läsare!!
Fan vilken vecka asså...dalar o berg säger jag bara  =P o den e inte ens slut...
Hoppas på en sjukt bra kväll på Lördag då jag o älsklingen ska ha lite fest här hemma o sen dra ut till k-stad =)
Hoppas som sagt på en sjukt bra kväll då allt annat varit lite sisådär...

Ville bara passa på o säga att mina goa vänner, jag ställer alltid upp, i vått o torrt...ALLTID ska jag finnas till hands så som ni finns till hands för mig!!
O du älskling, du e de bästa som hänt mig...på riktigt...du ska veta hur "trög" o dum i huvudet jag va innan jag träffade dig..betedde mig illa mot mina nära o kära bara för att någon annan "sa åt mig" att göra så...du har förändrat mig till de bättre efter allt som hänt o du förstår mig o rör mig i mitt innersta...vad som än händer kommer jag alltid att vara din o du min..ingen/inget ska få komme oss imellan!! Jag gör allt för dig!!
O ni mina vänner...ni e stora berg som håller mig stadigt på marken...som talar om för mig att jag ska skärpa till mig o bli bättre...o jag lovar, jag kämpar på o gör så gott jag kan =)

Nej..imorron blir de att tömköra viffebusen o städa lite till =) blev ju inte så mycket gjort idag =P haha
Sov gott allesammans =) pössen på er.... love ya all <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar