måndag 12 september 2011

Jahapp =P

Halloj mina läsare...
Då har de hänt en del sen sist....
Har varit sjuk i en hel jävla vecka...så sjukt tråkigt så de finns inte...inte kunna jobba o inte kunna göra någe skoj =/
Men har iaf varit på bio i lördes =) såg jägarna 2....sjukt bra film =) men tror man måste se ettan även fast de inte riktigt är kopplade till varann.....men bra som sagt =)

Imorron smäller de...då blir jag märkt för livet =) o de på ett bra sätt...lovar att lägga ut bilder när den e klar o underbart fin =)

Vill bara säga att de finns ingen finare än min älskling...han uppskattar så små saker, som att maten är klar när han kommer hem osv.
Du är allt för mig Jens Bergman =)   <3 <3 <3 <3
Ha de gött alla läsare....hörs imorron igen hoppas jag =)

Natti natti..pössen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar