söndag 25 september 2011

Dagen efter ;)

Hej alla läsare =)
Idag skulle jag o älskling åka ånglok...MEN.....vi vaknade halv 12 (klokt o sova så länge), så vi skyndade oss för att hinna med loket som skulle ha sin första avgång kl 13...jag ser skylten o kör förbi för att Jens sa att de inte kunde va där...men vi vände o när jag svänger upp där loket avgår ifrån så ser jag hur den rullar iväg..så blev inget!!! SKIT...tänkte att vi skulle ha lite mys o äta lite frallor på en kulle vid hörröd..så vi stannade (som tur var) och fikade lite...tänkte att vi skulle ta en promenad o ha lite mer mys....då hittade vi lite svamp...tror de heter fjällskivling eller någe sånt =P...en svamp som man sällan hittar! Tror ni inte att när vi gått runt på en plätt stor som typ 1hk....så hittade vi 6st på typ en timme!! o vi letade inte ens =S haha
Kan säga att igår va en jävligt lyckad kväll =D alla va pigga o glada, alla dansade o hade skoj!! Så jävla gött!!! Får vi lätt göra om...skoj när man får trevligt folk på besök o som sköter sig =)
Tusen tack för igår mina vänner =) ni va helt underbara!!
Idag är dock rösten jääävligt hes...tror de blev för mycket skriksång eller va man nu vill kalla de =)
Synd bara att man e lite sliten idag ;) haha =D
Hör av mig senare igen för er som läser =) har en del att lätta ifrån hjärtat!!
Nu ska jag o älskling hem till svärmor o svärfar =) Har även varit hos min mamma idag o pratat lite...va trevligt =) synd att man inte kan va där var o varannan dag =P  älskar dig mamma <3
Ha de bäst alla läsare ;)
Pössen på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar