onsdag 15 juni 2011

En början iallafall!!

Halloj!
Då har man börjat blogga! Jag e ju inte världens bästa på att stava o jag skriver precis allt jag tycker o tänker, så för er som "inte pallar bry sig" skit i o läsa då!!
Sidan kommer att ändras med tiden eftersom jag inte vet hur man gör den snyggare =) men de kommer väl...

Jag e iaf en tjej som bor med min sambo! Jag har en liten häst som kallas för Viffe =) (min lilla bebis)....
När jag inte jobbar e jag i stallet o pysslar, eller letar jag efter hus....de går tyvärr inte helt framåt, men den som väntar på någe gott.....

Jaha...vi får väl se va de blir av denna bloggen...se om någon e intresserad av mitt "spektakulära" liv =)
Ha de gött...pössen

1 kommentar:

  1. Rumpaaaaaaa..
    Inge vill veta om ditt liv, haha=D Skämt och sido, kul att du med skaffat blogg=).. Du glöm inte ända så fler kan kommentera för anonyma som kan skriva dit sitt namn kan inte välja det eller kommentera=)

    SvaraRadera