onsdag 22 juni 2011

Snart helg igen...inte klokt

Nu e de snart helg igen, de e fan inte klokt va tiden går fort!! Sa på jobbet här om dagen "de känns som om de va julafton igår"....
Ja, sommaren e väl me över =( bara skitväder precis hela tiden o den lilla sol som kommer fram värmer ju inte precis....blir ju snart deperimerad!!

Imorron blir de massor att göra, ska först tvätta litta nu innan midsommar, vika undan tvätten, handla, säga hej till hästen o kanske till o med tömköa honom lite =) (om vädret e någerlunda fint), fixa kvällsmat o sen iväg o jobba!!
Hoppas bara man hinner med allt =)
Ska iaf sova tills jag vaknar så man får sova ut...o sen in i duschen när allt e klart innan jobbet!!

Jaja, nu ska jag lägga mig...tyckte jag hörde kudden ropa på mig ;)  lägga mig brevid älskling o hålla om honom så att han drömmer sött inatt =)
Sov gott kära läsare =)

Love Yah!
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar