fredag 17 juni 2011

Fredag!!

Jobbat till 14 idag! Sovit dåligt inatt har man me gjort så blir väl till att vila till älskling kommer hem ikväll =)
Jens ska klippas idag...e något orolig för att de ska bli för kort eller att han fegar o tar för lite!!
Tycker lite synd om honom som får höra ifrån alla att han måste klippa sig haha! Men hans hår växer som ogräs ;) så kan behövas klippas MER än 1ggr / år hahaha =)

Hälsade på min lilla bebis =)  Han hade skrapat mulen lite så de blödde pytte lite på den! Han fick lite bröd o blev borstad (vilket inte va uppskattat)!!!
Tror jag ska göra honom fin sen efter midsommar o ta lite bilder på honom =) han e trots allt världens sötaste häst ;) (enligt mig iaf)......

Ikväll blir de nog bara film...har sån otrolig smärta i magen (mens), men hellre nu än på midsommar =)
Imorron blir de jobb för både mig o älskling =) härligt me klirr i kassan =)

Ni som läser får gärna länka min sida på er egen blogg/FB/BDB osv. så att man kan få lite fler läsare =)

Pössen på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar