måndag 20 juni 2011

Måndag!!!

Idag har de varit Måndag precis heeeeela dagen =)
Jag har mest latat mig o suttit framför skärmen...ganska skönt att bara ta de lugnt nu innan jobbesommaren börjar =P
Men man får se de hela på ett bra vis =) ger ju gott om pengar!!

Imorron väntar en dag med jobb från 7-11 o sen hem o vila lte, fixa lite mat o vika lite tvätt =) sen tillbaka vid 16 o jobba till 22 =)  FIIINA pengar =)

Såg nyss på internet att Ryan Dunn har kört ihjäl sig! Så tragiskt som de kan bli!! Nästan så man fick tårar i ögonen när jag läste!! R.I.P Ryan Dunn!!!!!

Har äntligen fått lite ordning på "sotat öga" o kan säga med glatt hjärta att jag vet på ett ungefär hur man gör =) o att jag klarar av att få till de så de ser rätt bra ut =) (bilder finns på FB)

Kom på att de e sjukt många bra band som ska till Helge Å festivalen...som tur e så har man redan biljett dit ;)

Nej nu ska jag se om man kan spela någe roligt på King.com
Älskling sover som en stock haha =) söt som ett lamm =)
Ha de bäst alla läsare (om jag nu har några), ni får gärna kommentera vad ni tycker o tänker så att man ser att där iaf e minst 1 som läser mitt skit =) haha
Någon som vet hur man lägger till bilder i inläggen??

Pössen på er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar