söndag 19 juni 2011

trött på allt!!

Jag e sjukt trött på allt!!
Trött på att få skit för saker jag inte har med att göra, trött på grannarna, trött på allt skitsnack, trött på att alltid va stressad över något o att alltid va trött!

Får skit för saker jag inte har gjort/har med att göra på någe sätt! Trött på falska anklagelser osv.

Trött på våra grannar som alltid håller ett sånt jävla liv! O speciellt en granne som bor i trappen under mig...som har sin kille där! Han har tagit med sig sin hund som troligen inte bor i lght....för den håller ett jävla liv!! Så trött på att höra den skälla precis hela tiden...så fort någon går i trappan eller den hör någe ifrån en annan lght!! O inte nog me de, såg att hon som bor där va ute o gick me den o hunden började dra efter en katt...istället för att dra hårt 1ggr o sen gå in så stod hon o drog i den stackars hunden, sen när hunden stod still så slog hon den me kopplet mitt i nyllet!! Va sååå nära på att gå ut o ta kopplet o slå henne me de!! Jag har inga fördomar..men den feta jävlen måste ha stora problem om hon slår på en stackars försvarslös hund!! Blir så jävla förbannad!!
Nästa gång jag ser detta ske så kommer jag att konfrontera henne!! För så behandlar man inte djur..o snart kommer man väl till gränsen då man anmäler detta o får dem utkastade på ett eller annat sätt!! Så jävla trött på precis allt!!!!

Letar som dårar efter en gård...o hoppas fan man hittar någe snart så man slipper detta helvete o kan leva normalt o slippa vara trött pga sina grannar!!!

Ni får tycka o tänka precis va ni vill om mig..men de e iaf så jag känner just nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar