tisdag 21 juni 2011

Jobbigt

Fattar inte varför jag inte får va ledsen ibland?? Varför ska jag alltid va den starka stenen som alla kan luta på? Varför ska jag alltid se så jävla glad ut o alltid finnas till hands??
Har ni tänkt på att jag kanske vill att ni ska finnas där tillbaka för mig? Att jag me har de sjukt tufft vissa dagar...att jag kanske inte alltid orkar se glad ut??

Nej, nu sätter jag ner foten! För er som inte vill finnas till hands för mig får sträcka upp handen o tala om för mig att "jag vill inte vara den du ringer mitt i natten när du behöver hjälp" eller "jag vill inte vara den som du alltid kan lita på, den som alltid kan bevara en hemlighet"...säg de så jag slipper göra något för dig som du inte gör tillbaka!!

Fick ett telesamtal idag (säger inte vad som sas), o tårarna började rinna...satt på jobbet o alla började titta!! Klart som fan, jag e ju alltid glad (tror alla iaf)...visserligen va de inte så allvarligt, men med tanke på vad man varit med om o sånt så e de klart att tårarna kom...av ren chock!! Trodde verkligen att de hade hänt någe allvarligt!! Rädd blev jag iaf, sen när jag insåg att de va lugnt så började tårarna rinna!!

Nu vet ni iaf att även om man ser glad ut jämt o ständigt så kan man bryta ihop inuti!! Så e de vissa dagar!!
O idag har nog varit lite så från början till slut!!

Sov gott o tänk på vad jag skrivit!!
Pöss

1 kommentar:

  1. Ida, den som utger sig för att vara stark kan ibland vara den som är svag. Jag finns här om du behöver mig och du vet att du kan lita på mig och att jag bevarar hemligheter =)

    Även den som framstår som stark får vara svag och ibland behöver man släppa efter för sina känslor och det kan innebära att man gråter. skulle du behöva prata har du mitt nr finns här för dig! hoppas du vet det. kram

    SvaraRadera